Wednesday, September 22, 2010

sedang menggile

gileee??
gile ape yek huhu.... ☻
sedang menggile nak belajar menjahit...☺
xtau la mane dtg mood yg membuak2 ni
pdhal dulu time skolah
ade kelas KH asek cab0t jek hakhakhak
lg2 bab menjahit mmg mak aku la jwbnye kene tlg siapkan jahitan tu
igt lagik pestime wat apron
huhuhuu..penuh renda kat apron tu mcm nak wat skirt k0hk0h....
then wat tmpt sarung tisu....
tu lg hampeh...cekgu suh wat yg simple tp aku letak labuci skali
tp bkn aku la yg wat...
mak aku gak

then last skali xsilap aku kene wat sarung b0x lagu
dah la box tu kene wat sirik...
dah cantek box tu siap
skali ukuran kain nak bikin sarung xbet0l...
dah siap pastu sarung xmuat

last2 aku mls nak wat biar je camtu...
resultnye aku dpt D muahahahaa....
punye la aku menyampah dgn nama jahitan ni...
tp nape la skg ni aku rase sronok sgt kalo dgr pekataan jahitan huhuhuu
makin tua makin melalut ek minat ni
ngehgehngeh....
kalo xde aral mgkn sabtu ni aku nak p reg l0r name kat kelas jahit tu
n aku hrp gak agar minat aku ni bkn separuh jln la huhuhuuu
mau kene luku pale ngn laki aku nti....
♥ sekian ♥

5 comments:

Encik MamaT said...

ajak aku sekali.. dah lama aku cari kelas utk lelaki :x

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

aku ade gak retu xcited menjahit.
sekalu abis blaja haram la nk menjahit..
sebab utama kemalasan ni adalah kena wat POLA..huwaaaa...menchikkkkkk

blur " ~ " specky o_O said...

en k0ri~ tmpt aku xde yg ajor lelaki [-x bahaye kang die jahit len :))

melS~ herkkkk....camtu ke...ni yg mcm lomah smgt ni...POLA tu mende wehh :((

bAby_bEe said...

aQ lagi best kadok.. aQ nye KH anta kedai jahit lagik =)

blur " ~ " specky o_O said...

bee~ tu melampau malas tu :))