Thursday, August 26, 2010

semalam

semalam sy cuti...hihihi
k0non nak p klinik cab0t gigi..
wat² brani wlup0n tak0t..
tp d0kt0r xbg cab0t lagik sbb die tgk ade bengkak lagik...
hermmmm...dr aku brani ter0s jd kecut..
aku hangkut skali my mum n my s0n...
ajak teman..bukan tak0t 0keh...
tp aku suh mak aku p cek skali darah die..
sbb asek sakit pale jek kan...
punyela lame tgu...dr kul 10-12.45 baru selesai
tp my mum xde pape...
mgkn sbb street p0ser kan...
angin k0t ek...
-----------------------------------------------------------------
mlm aritu 24/8/10
aku,beE,k0meng n aS p jusc0
beli brg dalaman..ehemmm
nak raye sumer kene baru...temasuk la yg dalaman tu ahakkss...
nak upl0d pic kang kate bl0g aku lucas lak kan..
s0 xpyh la upl0d...utk t0nt0nan sirik jek...
lalalalalalaaaaaaa :-"
♥ sekian ♥

9 comments:

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

murah ke ko suping2 tu dok??

blur " ~ " specky o_O said...

jusc0 skg tgh menggile turun rega... sile la ke jusc0... ahaks...

agk² aku pr0m0te jusc0 ni dpt ape² freegift x ek 8-?

Encik MamaT said...

barang dalaman tu ape... aku leh reka dalaman.. nak ke... haha

blur " ~ " specky o_O said...

en K0ri~ k0 reka dalaman binik k0 jelah d0k :))

k0 tnye binik k0 brg dalaman tu hape b-(

bAby_bEe said...

barang dalaman =p~

blur " ~ " specky o_O said...

makin membesar hakhak...

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

ekekekek...
agak2 kalo ko ade skandel dengan CEO jusco leh la dapat freegift =p

jusco byk sale eh..
nnt la pegi kot3 ade ape2 yg leh di beli..ngeee

blur " ~ " specky o_O said...

melS~ kal0 ade skandel aku mintak free jek ......h0kh0kh0k

jgn kelabu mate tau mels :))

blur " ~ " specky o_O said...

melS~ kal0 ade skandel aku mintak free jek ......h0kh0kh0k

jgn kelabu mate tau mels :))