Tuesday, August 24, 2010

3 dlm 1 ari

sejak p0ser ni aku mls t0l nak wat keje kat 0pis...

beserab0t aku tgk meja aku sirik....haihhhh

time buke p0ser....

cian tgk anak aku ni...ni lah rutin harian anak aku kal0 die xde keje sk0lah pas bebuke...

tid0 duduk p0n jadik.....ciannn hikhik

dlm kul 9++ aku p stesen lakin p beli tiket nak blk kg Mr Hasben aku l0r....

amb0i mendadak naek tol harge tiket... dr harge RM65 naik mencanak RM80...

tp akhirnye aku dpt gak harge biase..tp xbestnye dak kecik xdpt la 1/2 price... tp xpelah nak wat canekan... beli la jugak..kal0 x Mr Hasben aku xblk la raye JB..huhuhuhuu
bekire t0l.... :

(maceh pd Mr K0meng N Madam BabyBee sbb temankan den y0....)

ni lah tiket nye...3 0rg lor kene sap0t...haihhh...

terbang RM168 :((

♥ sekian..maceh ♥

13 comments:

bAby_bEe said...

nasib baik ado nama den :D hehehe...



kadok... anak ko dah macam burger daging :-j

Encik MamaT said...

sian aku tgk anak ko tu molyn... letih sangat tu.... tapi menarik gaya tido dia... ke ko yang sabotaj... hehe

Komeng's Own said...

nasib baik takde amik gambar aku kekenyangan :P

aku nak beli kuih coklat ngan rempeyek :D

bAby_bEe said...

kueh coklat tu ke yunk? heheh wahh <3

tapi saya ingat nak order kueh femes ames dengan hanie (bini chip)... die masih amik order utk JB ...

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

tak per la terbang sebanyak itew..
kebahgiaan ko bersama yang tersyang yang penting oii

blur " ~ " specky o_O said...

BeE~ anak aku mmg ske mkn beger daging

mr kari~ k0 try la nti kat umah yek...hakhak...ape lak aku nak sab0taj anak sirik ni :-w

meng~ aku mtk sket L-)

beE lagik~ aku p0n nak mtk sket >:)

melS~ maceh yek tlg sk0deng bl0g sayep smlm :"> byk nak pki wet nak raye ni weeiii :((

bAby_bEe said...

d0k... aQ tau.. sodap gak thu =p~ nyum nyum...


d0k.. takleh2 >:)

blur " ~ " specky o_O said...

beE~kemut b-(

bAby_bEe said...

oit ape kemut2,,., ish2... hahahahha...

blur " ~ " specky o_O said...

beE~ kemut kan sejenis kedekut :|

bAby_bEe said...

ya kah.. rasa cam laen jek?

blur " ~ " specky o_O said...

ape yg len :-??

bAby_bEe said...

>:)