Saturday, February 18, 2012

seram

dah 2 mlm aku susah nak tid0...mmg salu susah p0n... tp kan 2 mlm ni bt0l2 menduge aku...
sblh umah aku ni..singap0rean merangkap tuan umah la...
jarang blk...kekadang je blk umah... mslhnye aku je yg salu dgr mende tuh...
adeh la...tensen t0l la....dah 2 mlm ni jgkla aku tido bersama lampu dapur yg  aku pasang...
mak aku siap sound pagi td... sape la yg bukak lampu dap0r tp x reti nak t0t0p nih... hukhuk...

citer ni gini....2 mlm lps aku mcm biase la blk k0je mandi2 tros la segar bugar kan bdn ni...
nak td0 lmbt lg rasenye...s0 aku p0n ngadap tV... citer plak cam best je nak tgk...
aku tgk tV3 citer "putera katak"... org kalo dah lame xngadap tV ni citer ulangan p0n jadik la...
lg2 Nora Danish yg belakon nmpk cumel jek...lalalalaaaa
nak dijadikkan telinga ni blh plak dgr umah seb0lah tu mcm ade org t0t0p pintu... "GEDEGANGGG" skali
bunyi die....aku wat2 xkesah la...mmg salu bunyi camtu tp time siang jelah.. n kalo bunyi camtu time siang akuotomatik pk yg cuaca pns sgt s0 awning umah bunyi la kan...

tp mlm tu aduiiilaaaa...die blh plak bunyi...telinga aku yg xbape nak dgr ni leh plak dgr bunyi tu...
tuan umah mmg xde la kat umah...tp kan "chop2" kalo tuan umah ade xnak lak bunyi mende tu...
haih....

dr aku sy0k2 tgk tV tr0s tutup...pastu kunun2 nak tid0 la... hampeh t0l mate ni leh plak tebelalak je...
so inisiatif terbaek aku p dap0r 0n switch muahahahaaa...
nmpk sgt penak0tnye la...haih... umor dah masok 30 sen pon tak0t... adehhlaaa
s0 dah 2 mlm la bunyi yg same dr umah tuan umah tu.... yg peliknye time aku sy0k tgk tV die plak nak
bunyi2.... xleh tgk 0rg relax sket...nak ngac0 jek...

*nak begurau p0n xpyh la mlm2 sgt k0t....haihhh....

No comments: