Thursday, February 16, 2012

blink...blink....

mlm tadi xlbh nak tid0..kngn lame mengetuk minda..knp la perlu ade kenangan, perlu ade memori...


rindu dia....terlalu rindu.... semakin hari mengusir makin die mendekat...ape perlu aku buat lagi untuk menghalau dari minda ini...


aku tau mmg aku yg bersalah kerana die bertandang dlm ati aku....dan aku x kuat untuk menjentik ati aku supaya die xmelekat dlm diri ini....


tp dia.....adakah dia pon seperti aku?? selalu ingat pada aku spt mane aku yg begitu??


aku sepatotnye seawal mgkn hindarkan itu....tp aku leka...terlalu leka dgn angan2ku sendiri...








smpi bile aku harus begini....Ya Allah bantu lah HambaMu ini....


berikanlah aku kekuatan untuk melupakan semua itu.....


aku hambaMu yg sgt lemah....

2 comments:

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

rindu bangetttttttttt sama lu weii!

blur " ~ " specky o_O said...

same la gue.....aku carik link k0 nape xleh bukak :-w

wat aku bingit je nih....

~~wink~~