Friday, March 4, 2011

kembali

Salam....

dah lame sgt aku xmengupdet bl0g aku ni...
rindu sesangat rasenye....ni p0n ntah cane aku leh tembus tenet...
blh gak aku coret2 citer kat blog aku ni...

selame aku xupdet blog mcm2 citer aku tempuh
nak coret xtau nak mule dr mane....citer yg latest trus la yek...

aku dah jadik nenet~~!! nenet mude pon oke gak ape hikhik...
anak sedare aku yg bername Bee dah selamat melahirkan baby lelaki seberat 2.25kg pd 28hb feb lepas...s0n0knye dah lame x pegang baby...tp yg sedeynye aku xdpt nak tgk baby tu....sbb kene tahan kat wad...cian baby tu kene kuning....smpi ke arini masih kat spital lagik..aku cume dpt tgk mak baby jek...haih...bile la nak tgk cucu aku nih....tgk pic jek huhuhu....

aku skg keje kat area stulang laut...kompeni forwarding..okela keje cni..mbr2 pon kepale sporting tp xlari la jgk yg kaki ampu @ over act huhuuhuu...aku ni jenis larung je org ske ke xske ke aku layan jek....k0hk0hk0h....tp totally kat cni oke2 saje.... environment best la.

citer psl anak sirik plak...dah pandai nak mintak mcm2.....dr brg2 skolah smpi la brg personal...
dak2 kecik ni da sebok nak tnye ape tu cinta...haihh..aku naek pening nak menjawab...kalo tnye psl skolah tau plak die nak larik2...tu la ni la mcm2 je helah die....cume yg sonoknye aku ade teman la kt umah..leh ajak gadoh2...kar0ke sesame...yelah da pndi bace tp x bape nak lancar lg la huhuhuuu....p deting pon ngn die gak....kire sumer nye aku wat dgn die la...da xde org len lg yg dkt ngn aku skg ni...die la anak,sahabat,bF,wat kwn gadoh....segalenye die..Muhammad Faris Fahmi....

umur da semakin meningkat tp aku tetap menten hukhuk....xsangka aku da 30 sen skg ni... tp still sweet 27 kuikuikui....masuk bakul agkt sirik la kan...sape la nak puji kalo bkn diri sirik....
ape jela aku merapu ni kan.....dah lame xupdet blog xtau nak citer ape... menaip ni kire ape yg rase telintas jelah...

neway...pd kengkawan yg selamat mendirikan rumahtangga yg menjemput aku..mintak mahap la bebanyak sebab aku xsmpi ke majlis kowang tu...tp aku kat cni tetap mend0kan yg tebaek utk kalian...muge kalian dpt meempuh alam perkahwinan dgn rase tanggungjawab... n pade kengkawan yg telah mendapat cahayamata lengkaplah segala impian alam perkahwinan serta taburi baja kecintaan sesame psgn agar menjadi bunga yg segar dan wangi tanpa layu....

akhir kate utk hari ini....ceriakan hari anda utk menempuh hari esok...

daaaaaaa.......

1 comment:

Unknown said...

tahniah kerana sudah bergelar Nenet Ummi heheh <3 <3